Gamma Knife 4C

Gamma Knife 4C

luni, 4 aprilie 2011

Cat despre medicina si Gamma-Kinfe

Ma numesc Perin Radu Daniel, si , prin voia lui dumnezeu, sunt unul dintre cei doi medici care fac Gamma-Knife in Romania. M-as pregati sa va pot da explicatiile despre gamma-knife in momentul in care exista putin interes in acest moment;

89 de comentarii:

  1. Unde se poate face acest Gamma Knife? Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti raspund eu: Bagdasar-Arseni, Bucuresti. Eu am facut aceasta procedura si ma simt foarte bine. Multumesc domnului doctor Radu Perin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea si eu sa iau legatura cu cineva care a facut acest procedeu.

      Ștergere
    2. Cat va costat investigatia ?

      Ștergere
    3. Nu este o investigatie. Este Un tratament de radiochirurgie stereotactica. Este decontat de catre Casa de Asigurari de Sanatate.

      Ștergere
    4. Buna ziua,as dori sa fac o programare pentru mama mea la gamma knife si nu reusesc sa iau legatura cu domnul doctor Perin.

      Ștergere
    5. Doamna Mihaela ce reactii adverse au aparut in urma acestei proceduri?!?

      Ștergere
    6. as vrea sa iau legatura cu cineva care a facut aceasta procedura. va rog 0761792336

      Ștergere
  3. se poate rezolva cu gk un gliom grad mic de 2/3.2/3cm?abia l-am descoperit la rmn.mentionez ca de 11 luni il aveam da mi sa spus ca e contuzie cerebrala in urma accidentului pe care l-am avut,nu a mai crescut si nici nu am simtome,va rog sa-mi respunda si mie cineva,sint f speriata.nu am bani de operatii sau mai stiu eu ce.multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glioamele, de orice grad, nu raspund la tratament Gamma Knife, sunt tumori infiltrative, iar Gamma knife face un tratament focalizat, deci exista o incompatibilitate. Succes

      Ștergere
  4. Cushing faza post operatorie evoluata , se mai poate innterveni cind carotidele sunt inconjurate "ca o conopida"si nervul optic sdg. afectat?Vreau sa stiu care sunt riscurile minime pentru interventie la noi in tara sau daca nu se poate realiza interventia in maxima reusita aici , atunci unde ? Bolnava are dosarul cu toate interventiile (inclusiv din clinica d-vs post operatorie) si este in stare foarte, foarte grava!
    Pareile sunt impartite.
    Va rog sa luati o decizie UMANA pentru salvarea vietii unui om care a muncit si cotizat o viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru contact si raspuns va rog cat mai urgent posibil la tel. 0744 225 400 sau direct pacienta 0722 453740. Sper sa nu fie necesara interventie 112 .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu urmaresc tot timpul acest blog, de aceeaq am oferit e-mail-ul meu direct. Ce s-a mai intamplat, ati sunat la 112?

      Ștergere
  6. In cazul tratarii nevralgiei de trigemen,exista efecte secundare?Adica are efecte asupra mobilitatii muschilor faciali?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce calmante mai folositi pt nevralgie? Daca ati facut GK,cum va simtiti dupa?
      Multa sanatate

      Ștergere
  7. Nevralgia de trigemen este partial trata de GAMMA KNIFE, CA SI DE ORICE ALTCEVA. Se poate incerca, fara pareze de facial. Insa sunt foarte multi factori in joc, E de discutat, Contactati e-mail-uol pe care la scris aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,

    Tin sa mentionez ca am fost la un consult cu mama mea acum 2 ani la dumneavoastra. Ea este bolnava de cancer pulmonar cu metastaze cerebrale, la vreamea respectiva dumneavoastra ne-ati recmandat radioterapie si daca este cazul ulterior se poate interveni cu gamma knife. Toate bune pana acum cand am facut un RMN cerebral si ne-a fost comunicat ca au mai aparut ceva metastaze acolo in afara de cele calcifiate. Imi puteti comunica daca se poate interveni cu gamma knife si daca este nevoie zilele acestea pot veni si pana la dumneavoastra la cabinet cu toate investigatiile numai sa imi spuneti cand aveti timp si unde va pot gasi exact.

    Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gasiti la Spitalul Bagdasar-Arseni, Centrul de Excelenta, Subsol, Gamma Knife.

      Ștergere
    2. Preferabil Marti, Miercuri sau Joi dimineata. Cu respect

      Ștergere
  9. Buna am o nevralgie de trigemen de 8 ani și aș dori să iau legatura cu dumneavoastră pentru a urma această procedură .Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare în legătură cu ce ai scris mai sus ai primit vreun răspuns și eu am nevralgie 0758773323 Sună-mă te rog sa vorbim dacă vrei

      Ștergere
  10. Buna am o nevralgie de trigemen de 8 ani și aș dori să iau legatura cu dumneavoastră pentru a urma această procedură .Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. In urma cu vreo zece ani, daca nu chiar mai mult, am facut o iradiere Gamma Knife la adenomul hipofizar, dr. Radu Perin. Ii multumesc d-lui dr. Perin, iradierea a fost salutara, mi-a scazut concentratia de hormoni de crestere la normal.La terminarea iradierii, inca cu casca metalica pe craniu,mi-a venit o epigrama:

    Stau aicea prins in fiare
    Bombardat cu multi fotoni
    In speranta ca o data
    Voi scapa si de hormoni.

    I-a placut d-lui doctor, a zis ca o afiseaza.
    Sanatate,

    Ing. Radu Dragus, 69 ani

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara, o intrebare pentru domnul doctor: un astrocitom fibrilar, de mici dimensiuni la acest moment, se poate trata cu gamma-knife? Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu. Gamma Knife este construit pentru a trata tumori BINE DELIMITATE. Astrocitomul este o tumora difuza, infiltrative, fara o limita neta, cu tesut cerebral sanatos, amestecat cu celule tumorale, doar usor modificate fata de astrocitele normale (in cazul asrtrocitomului fibrilar). De Gamma Knife nu se preteaza in tratamentul acestui tip de tumori.

      Ștergere
  13. buna ziua,
    am fost diagnosticata de curand cu nerinom vestibular bilateral,pe stg este de 2x2x1.7cm iar pe dr este de 5mm.
    as dori sa stiu daca se pot radia amandoi simultan sau trebuiesc sedinte separate.desemeni ce efecte adverse ar putea apare.
    cand as putea sa iau legatura cu dvs pt tratament cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună ziua.

    Poate fi utilizată Gamma Knife de mai multe ori? Mama mea a fost operată cu Gamma Knife in 2010. A avut mai multe meningiomuri, iar acestea au dispărut în totalitate. In prezent, are o recidivă, un meningiom de aproximativ 4 cm. Oare s-ar putea interveni din nou cu Gamma Knife?

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua!m a numesc paula si am 44 de ani si am descoperit ca am un neurinon acustic de 1,58 si am fost indrumata de neurolog sa fac aceste raze gamma knife.Ce sanse sunt ca sa mi rezolv cu acesta raze ca sa nu ajung la operatie?si care este pretul lor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sansele de rezolvare sunt foarte bune. Mai bune decat pentru interventia chirurgicala clasica. Trebuie insa sa vad filmele. Pentru detalii ma puteti contacta pe perinradu@yahoo.com. Tratamentul Gamma Knife este platit de catre casa de asigurari.

      Ștergere
    2. De cate sedinte Gamma Knife e nevoie pt a scapa de tremor esential si in ce interval de timp dispare acest tremur?
      As fii incercat si MRgFUS dar am aflat ca nu exista inca la noi ci in Israel.

      Ștergere
    3. Nu tratam tremor cu Gamma Knife.

      Ștergere
  16. Imi cer scuze,buna ziua,
    Citisem intradevar de pe internet la anumite adrese ca radioterapia Gamma Knife s-ar folosii si in tratarea tremorului esential cat si in cazul bolii Parkinson.
    Exemplu:
    http://www.mymed.ro/gamma-knife.html
    O zii buna,
    Tiberiu Nicolae

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua!M-ar interesa daca un carcinom scuamos nasofaringian nediferntiat s-ar putea trata cu Gamma Knife.In speranta ca ma puteti ajuta cu un raspuns cat mai urgent,va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Deci intai trebuie sa faca radioterapie fractionata?mentionez ca e stadiul 1 spre 2,abia s-a pus diagnosticul si citind despre gamma knife,ma gandeam ca se poate rezolva problema direct cu acest aparat.mentionez ca are si un ganglion la gat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt o programare la dv cum putem proceda ?nu suntem din Bucuresti,am vrea sa stim daca inafara de radioterapia conventionala,ar fi si alte metode ,am inteles ca radioterapia conv.are mai multe efecte adverse...va multumesc

      Ștergere
    2. Imi cer scuze ,as dori sa ajung urgent la o consultație la dumneavoastra.Va multumesc .
      Cu stimă,
      Popa Maria

      Ștergere
  19. Tratamentul e platit de casa de sanatate dupa ce mai intatai vorbesti cu dr.perin

    RăspundețiȘtergere
  20. Tratamentul e platit de casa de sanatate dupa ce mai intatai vorbesti cu dr.perin

    RăspundețiȘtergere
  21. Sotia mea sufera de astrocitom difuz.A urmat acum 8 ani radioterapie clasica care a stopat cresterea.Acum a inceput sa creasca din nou.Se poate trata cu Gamma Knife? MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  22. Din pacate nu. Metoda este o iradiere foarte focalizata. Astrocitoamele sunt tumori difuze. Nu putem trata nici un fel de glioame.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua! Avem un prieten preot cu edem cerebral neoperabil. Prin terapia Gamma Knife se poate trata si edemul cerebral? Daca da, ne puteti da un nr de telefon la care sa facem o programare la dvs? Va multumim din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Edemul cerebral nu este o boala. Este consecinta unei alte boli. Si nu se trateaza cu Gamma Knife, dimpotriva. Sunt necesare mai multe detalii: Accident vascular? Tumor?

      Ștergere
  24. Multumesc mult! Din cate stim nu a avut o tumora, posibil sa fi avut accident vascular, revin cu detalii, ca nu reusesc sa iau legatura telefonica cu dansul. Doamne ajuta si inca o data va multumesc din suflet ca ne ajutati ! O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu se poate face nimic in accidente vasculare. Doar in unele tipuri de tumori cerebrale.

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna seara! Tatal meu are cancer pulmonar cu metastaze cerebrale. In privinta metastazelor se poate face ceva cu ajutorul razelor gamma? Daca da, cum as putea lua legatura cu dvs.? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  27. Uneori se poate.Veniti la Spitalul Bagdasar, la Gamma Knife cu CD-ul, nu e nevoie sa vina si Tata. Marti miercuri sau joi 8-13.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Maine am sa vin la dumneavoastra! Sunt din Petrosani.

      Ștergere
    2. Buna ziua sint din iasi si sunt diacnosticata cu neurinom de acustica dreapta peste 3 cm ma poate ajuta gamma knaif? Va multumesc anticipat

      Ștergere
  28. Revin in problema cu edemul cerebral neoperabil la prietenul nostru de familie, preot.
    I s-a spus ca are edem cerebral de la o raceala puternica la cap. Edemul in are in partea de sus a fruntii . Mai are si 3 chisturi, doua lateral si unul in spate, parca, de la o lovitura la cap. Are un RMN facut, ar putea sa va contacteze cu problema asta? Sau ne puteti indrumati catre cineva?
    I-am spus de dvs si a zis ca ar vrea sa vina sa va arate ce investigatii are. Ne puteti da un nr de telefon pt programare sau daca nu va ocupati dvs , o indrumare, eventual un nr de telefon al unui coleg de-al dvs?
    Va multumim mult! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna seara...cam de o luna mi.a scăzut vederea dureri mari de cap amețeli...am făcut analize și mi.a ieșit cortizolul modificat...menționez că de.a lungul anilor am făcut adeseori edeme cerebrale...in urma unuia acum 20 de ani am făcut un CT...rezultatul ...empty sella...acum mi.i s.a recomandat un RMN...se pare că este un adenom hipofizar...vă pot deranja?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa faceti RMN-ul. Dar apoi primul pas e la medicii endocrinologi. Daca intra in discutie interventia chirurgicala sau Gamma Knife, ma puteti contacta din nou. Dr. Perin

      Ștergere
  30. Buna seara! Baiatul meu in varsta de 18 ani , elev , a foas diagnosticat cu Malformatie arterio venoasa in septembrie 2017 in urma efectuarii RMN si a Angiografiei.Va trimis pe email RMN si angiografia .Dorim o programare la dumneavoastra, suntem din Galati.In asteptarea raspunsului dumneavoastra va multumim din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  31. Bună ziua! Vă contactez în legătură cu tatăl meu, în vârstă de 70 ani diagnosticat în urma unui RMN cu macroadenom hipofizar nesecretant, conform analizelor hormonale, dimensiuni 4/3.4/3.4 dezvoltat intraselar, extins preselar stâng. Inglobeza nervii optici și chiasma optica. Rugămintea mea este aceea de a vă exprima părea privind posibilitatea efectuarii terapiei Gamma knife. Suntem din județul Hunedoara. În așteptarea unui răspuns din partea dumneavoastră, vă mulțumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  33. Neurinom acustic vestibular stang cu dimensiuni 5,5/15mm poate fi tratat prin radioterapie cu gamma knife? Ultimul RMN facut in aprile 2018. Suntem din Sibiu si dorim sa ne programam pentru investigatie. Cum sa procedam?

    RăspundețiȘtergere
  34. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua tatăl meu este internat la baltazar Arsenie in momentul de față a fost operat acum o săptămână de o tumoră occipital dreapta și mai are o tumoră temporal stânga pe care trebuie sa o eliminam cu aceste radiații.as vrea să știu după cat timp de la operatie poate sa facă acest procedeu cu aceste raze.

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua . pentru sora mea , de 37 de ani , avem recomandare pentru raze Gamma Knife , din partea domnului dr Stefan Florian din Cluj , dar si din partea medicului curant de la Inst.Oncologic din Cluj. Pe ultimul RMN efectuat acum doua zile (25 iunie 2018 ) s-au descoperit doi noduli de determinare secundara , de 4 mm . Mentionez ca ea este in tratament dupa un cancer la san cu determinari secundare hepatice descoperit in ianuarie 2017, cu evolutie foarte buna . la cap nu i s-a facut nici o investigatie pana acum. Acest RMN s-a facut pentru dosarul de PET-CT . Cand venim la dumneavoastra pentru programare ne trebuie doar ultimul RMN , sau tot dosarul cu evolutia bolii ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna seara...! Pentru nevralgie de trigemen este benefica aceasta terapie ?

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna seara...! Pentru nevralgie de trigemen este benefica aceasta terapie ?

    RăspundețiȘtergere
  39. Ma numesc Pache ,am 70 de ani,am o mastectomie dr.in 2013.Acum am facut un RMN pentru unele probleme ORL si am rezultat
    de meningiom,localizat la nivel temporal anterior dreapta.Descriere"formatiune rotund -ovalara bine delmitata cu diametru de 7mm,ce are semnalintermediar in ponderatieT1si T2 si prezinta priza intensa de substanta de contrast se evidentiazaextranevraxial,adiacentpolului temporal drept.Va rog din suflet sa imi spuneti daca pot beneficia de Gamma Knife si daca pot veni la Spital la dr Perin ?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua,in cazul unui meningiom de 3 cm descoperit recent cum am putea lua legatura cu d-nul dr Perin??? Sau ce ne recomandati?? Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna ziua! Pentru meningiom frontal stg, de aproximativ 3 cm, se poate aplica terapia gamma knife? Am primit acest diagnostic in nov 2017, cand am facut un CT, iar in data de 14.09, am repetat CT si tumora era tot acolo, avand aceleasi dimensiuni.

    RăspundețiȘtergere
  42. Bună seara! M ar interesa dacă puteți trata cu gamma knife o tumora de glomus jugular de 3,5 cm? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  43. Glioblastomul se poate trata cu gamma knife?

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna seara!Sotul meu in momentul de fata este internat la neurochirurgie Iasi ,aici a facut embolizarea care a reusit 90%iar pentru diferenta am primit recomandarea cu gamma knife .As dori sa stiu cum se procedeaza cu programarea?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna seara, se poate sa va trimitem cd-ul pentru a analiza situatia comcret, inainte de a venii la d-voastra? mentionez ca santem din Zalau, este vorba de tatal meu in varsta de 81 de ani diagnosticat cu ;hemipareza dr., formatiuni tumorale polilobata lob cerebral drept;formatiuni secundare parietal stg.;fibroza pulmonara. cu multumir
    contact, udora80@gmail.com,

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna seara. Doresc sa va solicit si eu cateva informatii despre un caz medical. Este vorba de mama mea, 65 ani. In urma cu 3 ani a fost diagnosticata cu cancer pulmonar, stadiu III A, i s-a efectuat pneumectomie stanga, 4 cicluri de citostatice. Anul trecut la un control de rutina i s-au depistat 2 metastaze cerebrale pentru care a primit 10 sedinte de radioterapie a creierului. Anul acesta una din metastaze a intrat in progrsie si a fost operata pentru extirparea ei. A ramas cu hemipareza dreapta, cu probleme mai dificile la nivelul piciorului. In urma cu doua saptamani a avut o criza convulsiva si, in urma RMN-ului ni s-a spus ca are mai multe metastaze. Am vorbit azi cu medicul oncolog din Bucuresti si mi-a zis sa ne informam daca ar fi posibila aplicare metodei Gamma Knife si in cazul mamei. Noi suntem din Buzau. Daca nu ar fi prea mare deranjul, as putea sa va trimit CD-ul pe adresa de mail sa stiu daca mai vin cu mama la Bucuresti? Merge mai greu in urma hemiparezei. Daca nu se poate, in ce zile putem veni la dvs.? Ne trebuie bilet de trimitere si cardul de sanatate? Adresa me de mail este : mihaidamian82@yahoo.com
    Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna ziua
    Soțul meu a fost diagnosticat in urma unui RMN cu un meningion de 11 mm
    Va rog sa mi spune ți poate fi rezolvat cu gamma knife.?
    Menționez ca suntem din Campulung Moldovenesc Suceava și as vrea ca înainte de a merge la București sa va trimitem cd cu filmul de la RMN
    Pentru asta va rog sa ne dați o adresa de email
    Va mulțumesc anticipat
    Adresa mea de email : horga_mariana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna ziua! Am 45 ani si in 2015 am fost operata de tumoare parietal stanga, la analiza mi-a iesit un astrocitom difuz dupa care am facut o serie de sedinte radioterape. La ultimulRmn mi s-a descoperit o formatiune tumorala frontala paramediana dreapta si de corp calos. Am fost la dr. Neurochirug si mi sa spus ca nu poate fi operata fara riscuri. Mi sa recomandat chimioterapia si radioterapia. As dorii sa va intreb daca in cazul meu se poate interveni. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  49. Bună ziua! M-ar interesa dacă puteți trata cu gamma knife o tumora de glomus jugular de 3,5 cm? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  50. buna ziua, am o malformatie arterio venoasafrontala pericaloasa intermisferiuca paramedianadr si am fost operata cu gammaknife la bucuresti, si ma simnt ff ametita si parca imi merge un lichid cald in cap mereu, a mai facut cineva, ce simtome aveti???? va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa fac si eu ,ce reactii adverse ati mai avut

      Ștergere
  51. Buna ziua,
    O pacienta de 70 de ani cu glioblastom de 3-4 mm poate fi tratata la dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
  52. Bună ziua, soțul meu are leziuni nodulare multiple de 20mm la cap cum sa fac sa as jung la dumneavoastră. Va rog să-mi dați un răspuns e urgent.

    RăspundețiȘtergere
  53. Bună seara! M ar interesa dacă puteți trata cu gamma knife o tumora de glomus jugular de 3,5 cm? Mulțumesc!

    Răspundeți

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua .Tatal meu are nevralgie trigemen.Urmeaza un tratament dar fara rezultat,are dureri si a slabit mult.Ce putem face in acest caz?

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna ziua!Mama mea a fost operata de un meningiom de 6.5cm,partea tumorala mare a fost scoasa in urma operatiei!Are o luna de la operatie si nu este bine(nu este lucida)la al doilea RMN am descoperit ca a ramas o parte mica din tumora pe creierul mic.Ea acum este internata si asteptam sa vedem cu raspunde la tratament.Ne-a fost recomandat dl doctor Fery Stoica de la spitalul Bagdasar,dansul astazi a spus ca din pacate nu se poate face la ei si ii recomanda radioterapie fractionala.Multa sanatate tuturor.........

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna ziua ! Matusa mea in urma tratamentului cu gamma knife a ramas fara vedere. Medicii spun ca se poate sa ii revina vederea. Ce sanse are ? Multumesc anticipat .

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ziua suntdin iasi am fost operata de neurinom acusic drept pe 22 ianuarie,dupa interventie a mai ramas o portiune de tumoare pentru care mau trimis la domnul dr Perin si am facut gamma knife ,dar in prezent dupa 7 luni de la tratament nu ma simt bine a mai trecut cineva la fel ? Astept raspuns va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde cum reactioneaza restul tumoral sau ce este acolo.Medicul nu are nici o vina.Nu inseamna ca nu a facut ce trebuie ci ca restul tumoral face ce face,reactioneaza cum reactioneaza. Si acesta nu este un capat de drum,ca ati facut GK o data. Trebuie sa va inarmati cu rabdare si speranta. Sunt oameni priceputi acolo.
      Spun asta pentru a va lamuri. Materialul pacientului joaca un rol foarte important. Veti vedea la control ce si cum hotaraste medicul neurochirurg ,nu va descurajati atat de repede. Este o actiune de durata. Aveti incredere!
      Puteti face GK din nou daca este nevoie fara nici un risc.Daca trebuie,nu se stie. Spun asta ca sa nu va nelinistiti. Nu doare,ati vazut probabil.
      Mai neinvaziva decat operatia asta nu exista.Spun din proprie experienta,avand acelasi diagnostic,trecand prin acelasi calvar... Mentionez ca am avut parte si de neurochirurgie clasica si de GK. Din punctul de vedere al pacientului nu se compara cele doua.
      Chirurgia clasica implica mult mai multa suferinta.

      Este in interesul dvs sa perseverati si sa aveti rabdare. Mergeti la control si urmati indicatiile. Daca nu va simtiti bine luati legatura cu medicul.

      Neurinomul acustic sau mai precis spus schwannomul vestibular este tratat in general cu succes cu GK. Exista si informatie in acest sens pe net daca cautati.


      Trebuie lucrat un pic la psihic. Nu va descurajati! Este o actiune de durata. Rezultatele se vad in timp. Deci 7 luni( atunci erau 7) sunt putine. Spre exemplu eu de ani buni sunt pacienta acolo.
      Multa sanatate si luati in calcul factorul timp care este foarte important.
      Repet,luati legatura cu neurochirurgul dvs daca nu va simtiti bine. Cu incredere. Va spune asta un om patit.

      In paranteza fie spus,eu datorez viata acestor oameni. Nu spun vorbe mari. Este doar o constatare.
      Aveti incredere.
      Multa sanatate

      Ștergere
  58. Bună seara an urma unui CT am fost diagnosticat cu formațiune tumorala extranevraxiala prepontin paramedian stângă se poate trata cu gamma knife și cum se poate face o programare la dumneavoastră un nr de tel vă mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  59. Bună ziua! M ar interesa dacă puteți trata cu gamma knife o tumora de glomus jugular de 3,5 cm? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  60. Bună ziua, o am pe mama mea operată de tumora benigna pontocerebeloasa. As dori sa știu dacă se poate face gamma-knife după operație....precizez ca tumora nu a fost scoasă în totalitate.S-a operat în noiembrie 2020...aștept răspunsul dmv.

    RăspundețiȘtergere