Gamma Knife 4C

Gamma Knife 4C

joi, 30 iunie 2011

Ce poate Gamma-Knife?

Gamma-Knife este un instrument foarte fin pentru tratamentul tumorilor greu accesibile. Mai ales tumorile de la baza craniului ( vorbesc aici de meningioame, neurinoame, adenoame hipofizare) sunt foarte greu accesibile prin operatii clasice neurochirurgicale. Tratmentul gamma-knife in acest leziuni este salvator.
Insa GK nu poate sa trateze leziuni prea mari. o aproximatie bruta este diametrul de 3 cm. insa aceasta este o chestie bruta. Cateodat am tratat tumori mult mai mari, cu mare succes.
Concluzie: Fiecare caz trebuie discutat in parte;

Un comentariu:

  1. Am gasit acest blog atunci cand aveam mai multa nevoie. Imi pare rau ca nu exista mai multe postari, pareri ale pacientilor care au trecut printr-o astfel de procedura. Sper din tot sufletul ca in spatele acestul blog sa se afle intr-adevar dl. doctor Perin si mai ales sa citeasca aceasta postare. Si sper sa nu se opreasca aici, sa duca mai departe acest blog pentru ca oamenii sa fie cat mai mult informati. Sa revin...tocmai ma pregateam sa imi fac programare pentru Gamma Knife, sa sun la spitalul Bagtasar, acolo unde am fost operata acum 4 ani de adenom hipofizar. Atunci operatia a decurs bine, am facut RMN uri anuale dar din pacate acum doua saptamani am aflat ca tumora a recidivat si mi s-a indicat radioterapia. In general ascult sfatul medicilor dar acum am o mare indoiala...imi doresc foarte mult sa fac un copil, sau de ce nu mai multi...nu am putut face pana acum din cauza insuficientei hipofizare, dar nu mi-am pierdut speranta. Intrebarea mea este: dupa gamma knife mai pot spera la un tratament pentru fertilitate? Chiar daca sansa este de 1 la suta as stii ca exista...pentru mine conteaza...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere