Gamma Knife 4C

Gamma Knife 4C

vineri, 27 iulie 2012

I-mi pare rau, Gamma Knife nu are nici un efect in scleroza multipla. De ce: este foarte simplu: GK este facut pentu a distruge tumori. Cand se focalizeaza pe creierul normal, produce gauri. Ori, nu stiu cat de informata sunteti despre boala dumneavoastra, dar scleroza multipla este o boala care produce gauri in mod spontan, Ca urmare nu poti vindeca o boala care face gauri cu un aparat care la randul lui face alte gauri. Sper ca m-am facut inteles. Trebuie sa va adresati la neurologi , care au programe nationale de tratament ale sclerozei multiple. Va doresc succes.

Un comentariu:

  1. buna ziua,

    de aproape 1 luna de zile am fost diagnosticata cu nevralgie trigeminala.am fost la control la un medic neurolog si mi-a dat un tratament cu Timonil 150 retard.am urmat acest tratament 2 saptamani insa durerea nu dispare.am citit pe internet ca Gamma Knife ar putea trata aceasta afectiune.
    As dori sa stiu daca este adevarat.
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere