Gamma Knife 4C

Gamma Knife 4C

marți, 5 martie 2013

Din pacate numarul meu de telefon mobil nu este public, ca doar nu este subventionat de catre spital, sau ministerul sanatatii. Puteti insa sa ma contactati pe email, si mai discutam.

Un comentariu:

  1. Buna ziua,am si eu o rugaminte,am avut un accident cu tcc acut cu plaga contuza frontala corticosubcorticala dr,dupa 2 rmn-uri in care zicea ca am contuzie cerebrala la al 3-lea rmn zicea ca am formatiune expansiva infiltrativa solida ce ar putea fi un gliom grad mic.primul rmn l-am facut in mai 2012 la 2 sapt de la accident,al 2 la3lunisi al 3-lea dupa inca 7 luni,acum in februarie,formatiunea asta are cam 2\3.2\3cm si tot atit avea si la inceput si e pe locul unde am avut capul spart cu 2 cusaturi:am f la un neurochirurg cu rmnul si mia dat bilobil si sa vin peste 3 luni la control pt ca nu am niciun simtom,ma simt bine,dar mia zis ca dupa astea 3 luni ma trimite la gamma knife la bucuresti da eu mor de frica,nu mia facut nimeni biopsie sau alte chestii pt un diagnostic corect,ce ma sfatuiti sa fac?am 38 de ani neimpliniti si nu vreau sa mor inca,va rog din suflet datimi un sfat.va multumesc,gabriela

    RăspundețiȘtergere