Gamma Knife 4C

Gamma Knife 4C

vineri, 24 februarie 2012

Blog redivivus

Nu am mai postat de mult pe acest blog. De ce? Mi se parea ca oricum nu il citeste nimeni. Brusc in urma cu cateva zile, mi-au dat e-mailuri persoane care au citit acest blog. Am fost foarte fericit. La citit chiar si seful meu (toata lumea are un sef - chiar si deasupra lui Obama exista DUMNEZEU). In urma acestui eveniment, am fost criticat ca sunt prea sentimental (sau siropos?). Nu cred ca este asa. Prin definitie orice blog este un jurnal personal, dar pe care il poate citi oricine da peste el pe Internet. Acest blog este tinut de un profesionist, dar precizez: nu este un blog profesional. Reprezinta parerile mele, si atat. Nu reprezint decat propria mea persoana, si nu o sa-mi dau demisia, ca unii parlamentari, daca parerile mele personale o sa jigneasca pe cineva (desi nu vreau sa jignesc pe nimeni). Ideal ar fi sa-mi deschid un site. Dar nu am pregatirea necesara (informatica), ca sa fac acest lucru. Eu cred ca simpla existenta a acestui blog poate sa faca bine.

2 comentarii:

  1. Nici nu va puteti imagine ce ar insemna sa va faceti un sit,pe cat sunteti de deznadujduit de lipsa raspunsului publicului la blog-ul dvs,pe atat o sa fiti de uimit de numarul de vizualizri si cate cereri vor fii.Tatal meu a fost diagnosticat cu metastaza cerebrala acum o luna si pot spune ca am "rupt"ïnternetul si din pacate am aflat de acest gamma knife din romania de abia dupa ce am gasit si incercat sa trimit mail-uri la toate clinicile din europa.Nici un doctor din brasov nu mi-a spus ca ar exista un astfel de aparat in romania nici doctorul radiolog care il trateaza pe tatal meu,asa ca fiti sigur ca la cate cazuri sunt raspunsul ar fii inpresionant.Ma ofer personal sa va fac acest sit,ma gandesc cati oameni disperati sunt care nu stiu pe unde sa o apuce........

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa fac publica și eu adresa acestui minunat blog!

    RăspundețiȘtergere