Gamma Knife 4C

Gamma Knife 4C

joi, 19 martie 2015

gamma-knife-romania: Dupa mult timp, revin pe acest blog, pe care l-am ...

gamma-knife-romania: Dupa mult timp, revin pe acest blog, pe care l-am ...: Dupa mult timp, revin pe acest blog, pe care l-am neglijat din eternele motive de lipsa de timp, alte preocupari, etc.. Ce observ in prezent...

34 de comentarii:

  1. am citit cu atentie comentariile dvs si am observat ca raspundeti fiecaruia in parte de aceea o sa va cer ajutorul

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt mama unui baietel de 7 ani care in urma cu 2 ani a fost operat de tumora de fosa craniana si diagnosticul este ependimoblastom.dupa 2 operatii am urmat tratament citostatic si 30 de raze dar tot mai exista un rest, rest pe care dl dr Gruber de la sp fundeni m a sfatuit ca ar trebui ars cu ajutorul gammei knife.Se poate face asa ceva in tara pt copii as dori urgent un sfat din partea dvs.Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cazul este destul de dificil, este vorba de o iradiere focalizata, dupa o iradiere nefocalizata probabil cu doza maxima. Radiatiile se aduna, si exista o doza maxima. Trebuie sa ma contactati pe mail perinradu@yahoo.com, sau direct la Spitalul bAGDASAR-ARSENI, departamentul Gamma Knife, cu toate actele medicale si filme. Cu respect: Dr. Perin

      Ștergere
    2. Va multumesc ca ati fost foarte prompt in a -mi raspunde.As dori sa stiu daca va gasesc zi de zi la spital si pana la ce ora pt ca eu sunt din Galati si e un drum destul de lung iar prin e-mail nu am cum sa va trimit filmele de la ultimul rmn pt ca sunt in arhiva sp Bagdasar

      Ștergere
    3. Va multumesc ca ati fost foarte prompt in a -mi raspunde.As dori sa stiu daca va gasesc zi de zi la spital si pana la ce ora pt ca eu sunt din Galati si e un drum destul de lung iar prin e-mail nu am cum sa va trimit filmele de la ultimul rmn pt ca sunt in arhiva sp Bagdasar

      Ștergere
  3. sunt mama unui baietel de 7 ani care in urma cu 2 ani a fost operat de tumora de fosa craniana si diagnosticul este ependimoblastom.dupa 2 operatii am urmat tratament citostatic si 30 de raze dar tot mai exista un rest, rest pe care dl dr Gruber de la sp fundeni m a sfatuit ca ar trebui ars cu ajutorul gammei knife.Se poate face asa ceva in tara pt copii as dori urgent un sfat din partea dvs.Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt mama unui baietel de 7 ani care in urma cu 2 ani a fost operat de tumora de fosa craniana si diagnosticul este ependimoblastom.dupa 2 operatii am urmat tratament citostatic si 30 de raze dar tot mai exista un rest, rest pe care dl dr Gruber de la sp fundeni m a sfatuit ca ar trebui ars cu ajutorul gammei knife.Se poate face asa ceva in tara pt copii as dori urgent un sfat din partea dvs.Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt mama unui baietel de 7 ani care in urma cu 2 ani a fost operat de tumora de fosa craniana si diagnosticul este ependimoblastom.dupa 2 operatii am urmat tratament citostatic si 30 de raze dar tot mai exista un rest, rest pe care dl dr Gruber de la sp fundeni m a sfatuit ca ar trebui ars cu ajutorul gammei knife.Se poate face asa ceva in tara pt copii as dori urgent un sfat din partea dvs.Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  6. am citit cu atentie comentariile dvs si am observat ca raspundeti fiecaruia in parte de aceea o sa va cer ajutorul

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei, de pacientii copii se ocupa colegul meu Dr. Stoica Ferry. Va sugerez sa il cautati pe el, luni, marti sau miercuri, pana in ora 13. Cu respect Dr. Perin

      Ștergere
    2. De obicei, de pacientii copii se ocupa colegul meu Dr. Stoica Ferry. Va sugerez sa il cautati pe el, luni, marti sau miercuri, pana in ora 13. Cu respect Dr. Perin

      Ștergere
  8. Buna ziua,

    Tin sa mentionez ca am fost la un consult cu mama mea acum 2 ani la dumneavoastra. Ea este bolnava de cancer pulmonar cu metastaze cerebrale, la vreamea respectiva dumneavoastra ne-ati recmandat radioterapie si daca este cazul ulterior se poate interveni cu gamma knife. Toate bune pana acum cand am facut un RMN cerebral si ne-a fost comunicat ca au mai aparut ceva metastaze acolo in afara de cele calcifiate. Imi puteti comunica daca se poate interveni cu gamma knife si daca este nevoie zilele acestea pot veni si pana la dumneavoastra la cabinet cu toate investigatiile numai sa imi spuneti cand aveti timp si unde va pot gasi exact.

    Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteti veni in cursul diminetii. Marti, miercuri sau joi. Cu respect

      Ștergere
  9. Buna ziua,

    Tin sa mentionez ca am fost la un consult cu mama mea acum 2 ani la dumneavoastra. Ea este bolnava de cancer pulmonar cu metastaze cerebrale, la vreamea respectiva dumneavoastra ne-ati recmandat radioterapie si daca este cazul ulterior se poate interveni cu gamma knife. Toate bune pana acum cand am facut un RMN cerebral si ne-a fost comunicat ca au mai aparut ceva metastaze acolo in afara de cele calcifiate. Imi puteti comunica daca se poate interveni cu gamma knife si daca este nevoie zilele acestea pot veni si pana la dumneavoastra la cabinet cu toate investigatiile numai sa imi spuneti cand aveti timp si unde va pot gasi exact.

    Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
  10. Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare tuturor!
    Sunt Maria, locuiesc în prezent în Bălți, Moldova. În prezent sunt văduvă cu Doi copii și am rămas blocată într-o situație financiară în octombrie și a trebuit să mă refinanțez și să îmi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul. Dar, așa cum ar avea Dumnezeu, am fost prezentat unui Cooperativ Runs de către un bărbat al lui Dumnezeu, un creditor privat de împrumut care mi-a acordat un împrumut de 80.000 euro și astăzi sunt proprietar de afaceri și copiii mei se descurcă bine în acest moment, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la asigurarea unui împrumut fără garanție, fără cec de credit, niciun co-semnatar cu doar 2% dobândă și planuri de rambursare mai bune și program, vă rugăm să contactați domnul Dante Paola prin e-mail: dantecooperativehelp@hotmail.com El nu știe că fac asta, dar acum sunt atât de fericit și am decis să îi las pe oameni să știe mai multe despre el și, de asemenea, vreau ca Dumnezeu să-l binecuvânteze mai mult. Îl puteți contacta prin e-mailul său: dantecooperativehelp@hotmail.com pentru apel rapid de chat sau whatsapp / +35677926593

    Mulțumiri
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  12. Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna,
    Numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să vă sugerez tuturor că ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori de împrumuturi false pe internet, dar sunt în continuare cei adevărați ai companiei de împrumuturi false. Am fost înșelat de 4 creditori de împrumuturi diferiți, am pierdut mulți bani pentru că am căutat un împrumut de la compania lor. Aproape am murit în proces, pentru că am fost arestat de oameni pentru că am datori.

    Aproape că am renunțat până când am cerut sfatul unei prietene care m-a prezentat creditorului inițial al împrumutului și al unei companii foarte de încredere care este mama Alicia Radu care mi-a obținut împrumutul de 800 de milioane de rupii Indonezia în mai puțin de 24 de ore, fără nicio presiune și la rata dobânzii scăzută de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am găsit suma împrumutului pe care l-am solicitat fusese transferată în contul meu bancar fără întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărtăși veștile bune, astfel încât oamenii să poată primi un împrumut ușor, fără presiune de la Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama Alicia Radu din toată inima, pentru că este foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să te socotești foarte norocos să ai ocazia să citești această mărturie astăzi. Așadar, dacă aveți nevoie de vreun împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    Puteți, de asemenea, să mă contactați prin e-mailul meu (sitiaminah6749@gmail.com) dacă aveți nevoie de informații despre cum am primit împrumutul meu de la mama Alicia Radu, sunteți foarte liber să mă contactați și vă voi răspunde cu plăcere pentru că puteți ajuta și voi alții după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna!!! Practic, sunt sursa firmelor / investitorilor de investiții fiabile și convenabile, care pot oferi finanțare de proiecte, capital de afaceri sau împrumuturi comerciale pentru persoane, firme sau grupuri cu potențial proiect și afaceri.

    Nu ezitați să mă contactați dacă dvs. / persoanele de contact aveți vreodată nevoie de finanțare pentru afacerile, proiectele sau inovațiile lor. Dacă au vreun proiect care necesită finanțare, contactați e-mail: fristinlandloanfirm@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. BINE AȚI VENIT LA PATRICIA KINGSMAN patriciakingsman.loans2016@gmail.com scopul nostru este să oferim servicii profesionale excelente.

    Ești bărbat sau femeie de afaceri? Sunteți în vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere frumoasă la scară mică și medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumut de capital de la băncile locale și alte institute financiare?

    Împrumuturile noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă este prioritatea noastră, obiectivul nostru principal este să vă ajutăm să obțineți serviciile pe care le meritați, Programul nostru este cel mai rapid mod de a obține ceea ce aveți nevoie într-o clipă. Reduceți plățile pentru a ușura presiunea asupra cheltuielilor lunare. Obțineți flexibilitate cu care puteți folosi în orice scop - de la vacanțe, la educație, la achiziții unice

    Oferim o gamă largă de servicii financiare, care includ: împrumuturi personale, împrumuturi de consolidare a datoriilor, împrumuturi de afaceri, împrumuturi educaționale, împrumut garantat ipotecar, împrumut negarantat, împrumuturi ipotecare, împrumuturi libere, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi comerciale, împrumuturi auto, împrumuturi pentru investiții, Împrumuturi de dezvoltare, împrumuturi de achiziție, împrumuturi pentru construcții, cu o dobândă scăzută de 2% pe an pentru persoane fizice, companii și organisme corporative. Obțineți tot ce este mai bun pentru familia dvs. și dețineți-vă casa de vis, de asemenea, cu schema noastră generală de împrumut.

    OFERIM TOATE TIPURILE DE ÎMPRUMUTURI - SOLICITĂM ÎMPRUMUTURI ABORDABILE.

    Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Vă rugăm să ne scrieți înapoi cu informațiile despre împrumut;

    INFORMAȚII PRIVIND ÎMPRUMUTUL

    1) Numele complete:
    2) Țara:
    3) adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Stare civilă:
    7) Ocupație:
    8) Număr de telefon:
    9) Venit lunar:
    10) Următorul Kin:
    11) Suma necesară împrumutului:
    12) Durata împrumutului:
    13) Scopul împrumutului:
    14) Data specifică în care aveți nevoie de împrumut:

    Dacă sunteți interesat să obțineți un împrumut, vă rugăm să ne scrieți cu cerința de împrumut.
    Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Cu stimă,
    Doamna Patricia Kingsman
    patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Așteptăm cu nerăbdare să primim informații despre dvs. cât mai curând posibil

    Solicitanții interesați ar trebui să ne contacteze prin e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Numele meu este doamna Patricia Kingsman, suntem noi creditori legitimi de împrumuturi din 2020 și ne place să ajutăm orice organism care are nevoie de ajutor financiar pe care îl oferim de la 500.000,00 USD și 5.000.000 USD și, de asemenea, acordăm împrumuturi în euro mai mari decât atât, dacă aveți nevoie de ajutor trimiteți-ne un e-mail pe: patriciakingsman.loans2016@gmail.com, astfel încât tranzacția dvs. de împrumut să poată avea loc acum, veți fi cu împrumutul dvs. în următoarele 8 ore, este un transfer rapid și este sigur fără întârziere. Deci, e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com dacă sunteți interesat

    E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Mulțumesc lui Patricia Kingsman că m-a ajutat cu împrumutul meu, după ce au fost escrocați de 6 ori de oameni falsi care clamează să fie creditori de împrumuturi.

    Numele meu este Viorica Waleis Viviana, sunt din România și locuiesc în orașul Constanța. În urmă cu o lună am căutat un împrumut online și am văzut diferite credite pe internet și cu câteva mărturii false și am aplicat de la ele și tot ce am primit a fost escroci am aplicat mai mult de 6 companii și am fost înșelat până la capăt. Așa că am renunțat la speranță până când am decis să verific din nou dacă voi găsi ajutor în timp ce căutam și m-am stabilit să caut o companie de împrumuturi legitime. Am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman. Am văzut o mulțime de mărturii despre care oamenii comentează. ea, dar pentru că am fost înșelată în mai multe rânduri, am crezut că este o înșelătorie, dar am făcut ceea ce mi s-a cerut să fac și am așteptat împrumutul meu, iar doamna Patricia Kingsman mi-a spus în mai puțin de 8 ore când sunteți cu împrumutul meu în siguranță, nu am crezut pentru că am crezut că este și o înșelătorie, așa că în acea zi era ora nopții în România și m-am culcat dimineața din cuib în timp ce m-am trezit am primit o alertă de la banca mea că există bani pe contul meu și imediat am sunat la banca pentru a confirma iar directorul bancar mi-a spus să vin imediat la bancă și m-am dus imediat banca s-a deschis în timp ce managerul bancar mi-a verificat contul, am văzut o sumă de 135.000,00 Euro și i-am explicat managerului meu că am solicitat un împrumut online și banca managerul a fost șocat dacă există st sunt o companie de împrumut real și legitim online, sunt atât de fericită, mulțumesc lui Patricia Kingsman, am decis să scriu pe internet pentru că am văzut alte persoane care o fac și mărturisesc despre această companie, de aceea postez acest mesaj online tuturor celor care au nevoie de împrumut, chiar dacă ați fost înșelat înainte de a aplica de la această companie și fiți sigur că această companie nu vă va da jos. Salutări pentru oricine care îmi citește mesajul și puteți contacta această companie prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, de asemenea, folosesc Whatsapp, numărul care este +1 (575) 655-0066. Din nou, mulțumesc tuturor celor care îmi citesc mesajul și vă rog să fiți fericiți, deoarece sunt astăzi cu această companie, deoarece aduc mai mulți oameni în această companie pentru a vă ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut tuturor sau oricui mă numesc Vlad Toma. Sunt din București România am auzit despre această companie numită Patricia Kingsman că ajută oameni cu împrumuturi din întreaga lume. Am fost căutat cândva un împrumut online și am fost înșelat de 2 companii care a fost fals și după acel moment nu am crezut niciodată că o companie de împrumut bună ar putea veni de pe internet, am crezut că toate sunt o fraudă până când am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman am găsit oameni care au depus mărturie despre această companie și am fost surprins de ce am făcut nu găsiți această companie la timp. Nu am crezut niciodată ce au spus oamenii despre companie până când nu am depus cererea și i-am încercat suma pe care o căutam era mare și era pentru o proprietate imobiliară suma împrumutului a fost de 10,5 milioane de euro și așa am aplicat și doamna Patricia Kingsman a vorbit pentru mine, dar având în vedere că împrumutul meu a fost mare, a fost nevoie de doar 15 ore pentru a primi creditul meu, mi-au spus că serviciul de împrumut este de 8 ore pentru a primi împrumut. Singurul lucru pe care mi-a spus să-l fac a fost să depun taxa de transfer bancar pe care banca urma să o folosească pentru a-mi transfera împrumutul în contul meu bancar atunci când mi-a spus că odată mi-a fost teamă că este o înșelătorie, dar am spus să mă dau o încercare am depus taxa de transfer, care a fost declarată și asta a fost depus în total în mai puțin de 15 ore am primit un mesaj de la banca mea că suma de bani care a fost de 10,5 milioane de euro a fost creditată în contul meu bancar și totul despre banii detaliile și de la cine a venit au fost, iată, a fost Patricia Kingsman care m-a ajutat când am văzut-o prima dată, am fost surprinsă, nu am crezut niciodată ochii, dar era adevărat. Așa că mi-am spus mie, de la alți oameni că compania a ajutat să depună mărturie despre faptele bune, mă las să fac din cauza mea că nu este ușor să văd o companie de împrumut legitim online în zilele noastre, astfel încât oricine de oriunde are nevoie de un împrumut online fără să fie înșelat să solicite de la această companie pentru că numai asta te pot ajuta, am confirmat-o și este adevărat că sunt atât de fericit și știu că această companie va face și mai mulți oameni mai fericiți decât mine. Puteți contacta această companie prin e-mail sau Whatsapp, dar am folosit Whatsapp pentru că a fost mai rapid adresa de mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar Whatsapp este +1 (575) 655-0066. Mulțumesc tuturor salutărilor lui Vlad Toma din București România.

    RăspundețiȘtergere
  19. Hi everyone. My name is Wanetta Zabrina Yedda i am from Brașov i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună ziua tuturor pe acest site

    Numele meu este Andreea Elena Alexandra. Sunt din România și plec în orașul Brașov. Vreau să folosesc această ocazie pentru a scrie pe internet despre doamna Patricia Kingsman în urmă cu câteva săptămâni. Am avut nevoie de un împrumut și am fost înșelată cu aproximativ 5.000,00 € de creditori falși așa că într-o zi am decis să caut din nou un împrumut pentru că împrumutul era foarte important pentru afacerea mea, apoi am găsit-o pe doamna Patricia Kingsman și am văzut atât de mulți oameni au mărturisit despre compania ei și nu eram sigur că împrumutul ei era legitim, dar am decis să dau a încercat și am solicitat o sumă de împrumut de 150.000,00 EUR, mi-a spus tot ce trebuie să fac, inclusiv o taxă pe care trebuia să o depun la început. Am crezut că este o înșelătorie, dar am încercat pentru că am văzut că și oamenii au mărturisit despre ea fapte bune că este foarte amabilă și utilă, așa că, atunci când am depus banii necesari pentru împrumutul meu, m-a asigurat că voi primi împrumutul în mai puțin de 8 ore sau în ultimele 8 ore în contul meu bancar, am spus bine și am așteptat chiar ieri Am primit un mesaj de la banca mea că am Am fost creditat cu o sumă de 150.000,00 EUR în contul meu bancar, așa că am contactat-o ​​și i-am spus despre asta și a fost fericită că am primit împrumutul meu. Și îmi promit sinele că oricine m-a ajutat o să-i împărtășesc numele pe tot internetul cu ajutorul ei. Așadar, oricine din România sau din întreaga lume, dacă aveți nevoie de un împrumut legitim, contactați-o pe doamna Patricia Kingsman, pentru că este legitimă și acum știu chiar dacă există oameni falși care scot la împrumut creditor Doamna Patricia Kingsman este trimisă de Dumnezeu. Oricine are nevoie de un împrumut rapid o contactează prin Whatsapp sau prin poștă, dar am contactat-o ​​prin intermediul Whatsapp cauza este mai rapidă. Numărul Whatsapp este +1 (575) -655-0066, iar adresa de e-mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Mulțumesc și salut tuturor celor care mi-au citit mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună tuturor, sunt super încântat astăzi. Am văzut comentarii de la oameni care primiseră deja un împrumut de la Della Taylor și apoi am decis să aplic pe baza recomandărilor lor. Acum câteva ore am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat-o în contul meu bancar. Aceasta este o veste minunată și recomand oricui are nevoie de un împrumut real să trimită o cerere prin e-mail: Dellastaylors@yahoo.com sau WhatsApp către WhatsApp +1 (209) 251-1529.

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună ziua tuturor, sunt foarte fericit că am primit un împrumut din partea europeană a lumii, sunt aici pentru a vă recomanda tuturor celor care au nevoie de asistență financiară să contactați domnul Peter pentru cererea dvs. de împrumut. Am avut nevoie de un împrumut de 40.000 USD pentru a cumpăra un mașină nouă și, de asemenea, pentru a-mi plăti facturile, l-am contactat pentru cererea mea de împrumut și primesc cu succes împrumutul meu. Contactați-l cu amabilitate pe domnul Peter pentru împrumutul dvs.: nu ezitați să îi trimiteți cererea dvs. prin e-mail: (peterhelps01 @ outlook. com

    RăspundețiȘtergere
  23. Vreau doar să spun un mulțumire foarte mare domnului Peter și tocmai am primit împrumutul de la compania de împrumut peterhelp chiar acum și am auzit despre această companie și am crezut că este o companie falsă, dar acum sunt atât de fericit că această companie m-a ajutat și 100% această companie este reală, așa că oricine are nevoie de un împrumut, aceasta este compania potrivită pentru a aplica de acum. Am solicitat un împrumut pentru afacerea mea de 250.000,00 euro și această companie m-a ajutat fără întârziere. Sunt atât de fericit că depun mărturie pentru această companie, deoarece Am văzut alte persoane făcând asta și sunt fericit că sunt printre oamenii care împărtășesc mărturii despre modul în care această companie m-a ajutat, așa că toată lumea, dacă aveți nevoie de un împrumut real, vă ajută asistentul. informațiile lor de contact sunt peterhelps01@outlook.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Cum am obținut suma dorită de împrumut de la o companie de împrumut de încredere (peterheps01 @ outlook) {(peterheps01 @ outlook)} după ce am aplicat de două ori de la diferiți creditori care au pretins că sunt creditori chiar aici pe acest forum, am crezut că împrumuturile lor sunt reale și am aplicat, dar nu mi-au dat niciodată împrumut până când un prieten de-al meu nu mi-a prezentat dl. Peter Loan Company, care mi-a promis că mă va ajuta cu un împrumut al dorinței mele și a făcut cu adevărat ceea ce a promis fără nicio formă de întârziere, am avut îndoieli, dar nu am apucat niciodată să cred. Nu m-am gândit niciodată că mai există creditori de încredere până când îl cunosc pe domnul Peterhelps, care m-a ajutat cu împrumutul și mi-a schimbat viața în bine. Știu că există încă mulți creditori buni acolo, dar v-aș sfătui să încercați dl Peter Peter Company Loan, grija și înțelegerea sa. nu știu dacă aveți nevoie și de un împrumut urgent sau doriți finanțare pentru proiectele dvs., așa că nu ezitați să contactați dl peterhelps Loan Company adresa sa de e-mail este (peterheps01 @ outlook)

    RăspundețiȘtergere
  25. MĂRTURIE PRIVIND CUM AM OBȚINUT ÎMPRUMUTUL DE (AED 450.000,00 Dirham) DE LA O COMPANIE DE FINANȚĂ GENUITĂ SĂPTĂMÂNA trecută Email pentru răspuns imediat: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    Numele meu este Qutiba alsaleh din Abu Dhabi
    Instituțiile de credit de împrumut vă pot ajuta, de asemenea, cu o ofertă legitimă de împrumut. El a ajutat și alți colegi de-ai mei. Dacă aveți nevoie de un împrumut autentic fără costuri / stres, acesta este creditorul potrivit pentru a vă șterge problemele financiare și criza de astăzi. Instituțiile de credit de credit dețin toate informațiile despre cum să obțineți bani rapid și nedureros prin WhatsApp: +393510483991 Email:
    loancreditinstitutions00@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună tuturor, sunt super entuziasmat astăzi. Am văzut comentarii de la oameni care primiseră deja un împrumut de la Della Taylor Helping Hand și apoi au decis să se înscrie pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat în total 19.000 de euro pe care îi solicitasem din propriul cont bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc pe oricine are nevoie de un împrumut real să trimită o cerere prin e-mail: dellastaylors@gmail.com
    DellaTaylor73@outlook.com
    yawnerstaylor@gmail.com
    Număr WhatsApp +12092511527

    RăspundețiȘtergere
  27. Vreau să împrumut Karin Sabine un împrumut de 10.000 €. dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, evitați înșelătoria de către creditori falși și aplicați prin e-mailul unei firme de împrumut autentice sabinhelps@gmail.com whatsapp +1 (689) 247-6462

    RăspundețiȘtergere
  28. I am happy today, thanks Lapo Micro Finance for giving me a loan. I was deceived several times trying to get a loan until I came across Lapo Micro Finance who provided me with a loan worth $ 23,000 to care for my sick child. If you need a real lender today contact Lapo .Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    RăspundețiȘtergere