Gamma Knife 4C

Gamma Knife 4C

joi, 25 iunie 2015

Pentru toti cei cu nevralgie de trigemen: De obicei, in urma unui RMN facut cu adevarata responsabilitate, descoperim ca nevralgia nu este cu adevarat inexplicabila. Ea este de obicei prost investigata. Am avut zilele trecute o fata cu nevralgie, care dupa investigatii s-a dovedit a fi o scleroza in placi. Ar fi fost o eroare grava sa o tratez GK. De obicei se evidentiaza pe un RMN facut cum trebuie, conflicte intre artere, care freaca pe nervul trigemen. Iarasi aceste cazuri nu se trateza GK, ci prin operatie. Asa ca depinde foarte mult de la caz la caz. Apropos de intrebare ultimului pacient care a postat. Niciodata nu este vreo problema cu miscarea muschilor fetei la pacientii tratati Gamma Knife pt nevralgii de trigemen. Insa garantez ca o "anesthesia dolorosa" pe acelasi nerv, poate fi mult mai neplacuta, chiar si decat o pareza facial.

Un comentariu:

  1. Buna ziua,
    Multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine, tratament, explicatii directe pe intelesul meu, ajutor oricand si imediat. Referitor la nevralgia de trigemen la care faceti referire acum, am o intrebare. Eu stiu de ce o am, mi-ati explicat care-i situatia, dar spuneti-mi va rog, momentul declansarii crizei are vreo legatura cu pozitia capului, cald, rece, suparare, bucurie, ceva, sau sare ca nebuna ca boala pe om sanatos.
    Va doresc o zi buna si inca o data va multumesc!
    Cu respect, Senica Mitu-Cretu

    RăspundețiȘtergere